Helpen als onderneming of organisatie

Ook ondernemingen en organisaties kunnen bijdragen voor het welzijn en de bescherming van kinderen.

Sponsoring

Deze steun kan verschillende vormen aannemen: financiële giften (met fiscale voordelen), hulp in natura, ter beschikkingstelling van bepaalde expertise, sponsoring, tombola’s, sensibilisering van werknemers in een bedrijf,enz. Dit kan uitmonden in een duidelijke overeenkomst in het kader van uw MVO-beleid (maatschappelijk verantwoord ondernemen). Verschillende bedrijven zijn al partner van Child Focus: o.m. Proximus, Buy Aid, Carrefour, These Days Y&R, ING Belgium, Microsoft, Ricoh Belgium, D’Ieteren, Allen & Overy

Kantoormateriaal en wenskaarten

Bedrijven, zelfstandigen en andere organisaties kunnen Child Focus steunen door kantoormateriaal, of wenskaarten & e-cards aan te kopen via onze partner buy aid: 10% van de aankoopwaarde gaat rechtstreeks naar Child Focus.

We streven ernaar kwaliteitsvolle producten aan te bieden voor een haalbare prijs. Tegelijkertijd helpt dit onze acties en missies bekend te maken in verschillende sectoren en professionele omgevingen.

Buy aid is gespecialiseerd in commerciële fondsenwerving en werkt nauw samen met verschillende humanitaire organisaties. Het basisconcept van dit bedrijf is om een ​​verband te creëren tussen particuliere bedrijven en goede doelen.

Tombola

U bent marketing verantwoordelijke in een commercieel bedrijf? U wenst een tombola te organiseren om uw klanten nog trouwer te maken of nieuwe klanten aan te trekken? Dat kan u doen ten voordele van onze Stichting. Sinds 2000 heeft Child Focus toestemming gekregen van de FOD Binnenlandse zaken om tombola’s te aanvaarden. 

De Stichting is de enige verantwoordelijke bij de algemene organisatie van de tombola. Het is Child Focus toegelaten om deze aan een commerciële partner te linken.

Om de goede organisatie van de tombola te waarborgen heeft Child Focus het bedrijf Tombolist: www.tombolist.be hiermee belast. Dit helpt u gratis om de commerciële tombola ten voordele van Child Focus te organiseren.

Aarzel niet om met hen contact op te nemen!

Affichagepartners

De affichagepartners van Child Focus zijn ondernemingen die hun verdeel- en communicatienetwerken ter beschikking stellen van de organisatie. Ze helpen ons bij het verspreiden van opsporingsaffiches of –vignetten, ondersteunen ons bij communicatie- en sensibiliseringscampagnes en bieden logistieke steun van allerlei aard.

Beschikt jullie bedrijf of onderneming over een uitgebreid distributienetwerk en wensen jullie deze ter beschikking te stellen van een goed doel? Zijn jullie op zoek naar een concrete en nuttige manier om jullie CSR-politiek kracht bij te zetten? Geloven jullie in de missies van Child Focus en wensen jullie ons via acties ‘op het terrein’ te ondersteunen? Dan zijn jullie hier aan het juiste adres!

Stuur voor meer informatie een e-mail naar network@childfocus.org.

Pagina 404

NotFound.org is een gemeenschappelijk project van Child Focus en Missing Children Europe, dat in september 2012 gelanceerd werd. Het principe is simpel: het systeem maakt het mogelijk om de 'niet gevonden' of '404' pagina's te benutten om opsporingsberichten te verspreiden. 

Een bijzondere en originele wijze van communiceren. Zo blijven we de aandacht gaande houden voor sinds lang vermiste kinderen, of communiceren we over een recente onrustwekkende verdwijning.

Het doel van dit project is om zo veel mogelijk personen en organisaties te motiveren om zich aan te sluiten aan dit initiatief via de website www.notfound.org.

Hoe ga je te werk?

Technisch volstaat het om een bestand (of code), beschikbaar op www.notfound.org te downloaden, te integreren in je eigen website en het opsporingsbericht zal automatisch op je foutpagina's 404 verschijnen. De installatie duurt slechts enkele minuten en vervolgens loopt alles automatisch.

© 2015 Child Focus | Houba - de Strooperlaan 292 | B-1020 Brussel | BE19 3101 2229 9912