Een telefonische oproep

Telefonische oproepen thuis

Een kleine oproep staat ons toe om elke trouwe schenker te bedanken. Zo krijgen wij een beeld of het voldoende is wat ze voor Child Focus doen of ze meer willen betekenen voor ons doelpubliek. U bent mogelijks opgebeld om te vragen of

  • u een regelmatige schenker bent,
  • u nog weet waarom u schenker werd bij Child Focus,
  • u open staat om eventueel een hoger bedrag te schenken,
  • u naast uw schenking op een andere manier wenst bij te dragen,
  • als zelfstandige kantoormateriaal wenst aan te kopen.

 

Waarom bellen wij u?

Child Focus steunen laat toe om de sensibiliseringsacties verder te zetten. Maar eveneens het uitbouwen van de belangrijkste missie van Child Focus: het opsporen van vermiste kinderen alsook het tegengaan van de seksuele uitbuiting van kinderen. Daarvoor slaat Child Focus handen samen met twee communicatiebedrijven. Het kan dus gebeuren dat

  • U word gebeld van TomaCom - Mac Call (link) met de vraag of u eventueel uw maandelijkse gift wenst te verhogen. De eerstvolgende domiciliëring vindt plaats een maand na uw telefonisch akkoord. Alle volgende afhoudingen zullen elke volgende maand op dezelfde datum gebeuren.
  • U word gebeld door buy aid met de vraag om kantoorartikelen te kopen ten voordele van Child Focus. Door uw producten bij buy aid te kopen, ondersteunt u de missie van Child Focus. Via dit Gents bedrijf ontvangt Child Focus reeds sinds 2001 maandelijks 10% van hun omzet.

Nog vragen?

Wij staan zoals altijd ter uwer beschikking als u nog meer inlichtingen wenst. U kunt ook steeds het bedrag wijzigen of eventueel uw stortingen stopzetten per telefoon 02/475.44.36 of via mail service@childfocus.org.

Uw gift maakt het verschil!

© 2015 Child Focus | Houba - de Strooperlaan 292 | B-1020 Brussel | BE19 3101 2229 9912