HR Payroll & Recruitment officer

Child Focus, de Stichting voor Vermiste en Seksueel Uitgebuite Kinderen is een Stichting van openbaar nut die een zestigtal medewerkers tewerkstelt in Brussel. 7 dagen op 7 en 24 uur op 24 stelt Child Focus alles in het werk om vermiste kinderen terug te vinden en hun seksuele uitbuiting tegen te gaan, zowel offline als online. De noodlijn 116000 is gratis en dag en nacht bereikbaar.

Het welzijn van de werknemers en een goed personeelsbeleid zijn essentieel voor het goed functioneren van Child Focus en voor het volbrengen van haar missies. Daarom is Child Focus op zoek naar een HR Payroll & Recruitment officer voor de afdeling Financiën & Middelen.

HR Payroll & Recruitment officer

Uw functie:

  • U bent het aanspreekpunt voor de medewerkers op het vlak van de HR-administratie. U luistert, adviseert en beantwoordt hun vragen.

  • U zorgt voor het administratief personeelsbeheer, van de aanwerving tot het vertrek van de werknemers: opstellen van arbeidscontracten en addenda, salarisbeheer, prestatiebeheer, verlof, loopbaanonderbrekingen, werkcertificaten, C4, outplacement, ...
  • U beheert de verzekeringsdossiers en zorgt voor de aansluiting van nieuwe medewerkers. U bent het aanspreekpunt in geval van wijzigingen of ongeval.
  • U zorgt voor de wettelijke en sociale verklaringen (Dimona, RVA, enz.) en u bent de contactpersoon van het sociaal secretariaat, de RVA, de mutualiteit, ...
  • U houdt toezicht op de toepassing van de sociale wetgeving, de werkregels en de waarden van Child Focus.
  • U neemt deel aan de aanwervingsprocedure: publicatie van werkaanbiedingen, preselectie, deelname aan de sollicitatiegesprekken, ...
  • U zorgt voor een succesvolle onboarding van nieuwe werknemers : ontvangst, follow-up, …
  • U zorgt voor de implementatie van het personeelsbeleid.
  • U draagt bij tot de ontwikkeling en de actualisering van het HR-intranet.
  • U rapporteert aan de Coördinator HR & Welzijn.

Uw profiel:

  • U beschikt over een bachelor- of een masterdiploma in HR, sociale wetenschappen, arbeidswetenschappen, beroepspsychologie, arbeidsrecht, …
  • U beschikt over 3 jaar ervaring of meer.
  • U bent zeer goed tweetalig (NL / FR).
  • U heeft kennis van de sociale wetgeving en het Belgisch arbeidsrecht.
  • U bent vertrouwd met gegevensverwerking, cijfers en prestaties.
  • U heeft kennis van SAM-software en Microsoft Office programma's.
  • U bent nauwkeurig, gestructureerd en bent goed in plannen en organiseren.
  • U bent autonoom, dynamisch, flexibel en proactief. U respecteert deadlines.
  • U legt vlot contacten en bent empathisch.
  • U straalt vertrouwen en neutraliteit uit.

Wij bieden u:

  • Een aantrekkelijke en afwisselende baan in een klein, solidair en gezellig team!
  • Een voltijds vervangingsarbeidsovereenkomst voor een periode van ongeveer één jaar.
  • Een brutoloon in functie van het aantal jaren anciënniteit. Bijvoorbeeld: (2.825,89€ bruto voor 3 jaar relevante ervaring (klasse 4b niveau 3).
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (8€), extralegale verlofdagen, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, eindejaarspremie, 100% terugbetaling van verplaatsing met het openbaar vervoer (op jaarbasis) en vergoeding voor verplaatsing met de fiets of met de auto, een tussenkomst voor internet- en kantoorkosten.
  • Een aantrekkelijke werkomgeving in een flexibele en "hybride" organisatie met minimaal 2 dagen verplichte aanwezigheid op kantoor.

Interesse?

  • Stuur uw gedetailleerd cv en motivatiebrief met duidelijke vermelding van de website of social media waarop u deze vacature hebt gezien.
  • Richt uw kandidatuur aan Hélène Cotsoglou, Coördinator HR & Welzijn, per e-mail naar: jobs@childfocus.org.
  • U kan solliciteren t.e.m. 31/10/2021.

Na ontvangst zal uw kandidatuur binnen de 4 weken worden behandeld. Indien u wordt geselecteerd, dan wordt u telefonisch gecontacteerd en uitgenodigd voor een eerste gesprek.

 

© 2021 Child Focus | Houba - de Strooperlaan 292 | B-1020 Brussel | BE19 3101 2229 9912 - Privacybeleid - Cookies