Structurele samenwerking

Child Focus lanceert jaarlijks 2 grote communicatiecampagnes op sleutelmomenten:

  • 25 mei: de Dag van de Vermiste Kinderen.
  • 18 November: de Europese Dag voor de Bescherming van  Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Misbruik. 

Child Focus kan steeds rekenen op Wunderman Thompson voor de uitwerking creatieve en impactvolle campagnes.

 

"Als bureau hebben we vanaf onze eerste dag altijd gezocht naar de beste manieren om actief en meetbaar bij te dragen aan onze maatschappij. Dan kom je snel uit bij een rondje gratis werken voor een goed doel. Na vele jaren hier en daar en aan en af gewerkt te hebben voor diverse lokale en internationale goede doelen, besloten we dat werken voor een goed doel wil zeggen dat je ook als bureau jouw doelen goed moet stellen. Bij welke organisatie voelen we ons als mens en als ondernemer goed en kunnen we onszelf zijn? Een organisatie wiens visie en objectief gedragen worden doorheen heel ons bureau? Een organisatie die werkt rond maatschappelijke thematieken en problematieken waar we ons intellectueel en emotioneel volledig mee kunnen identificeren? Na de eerste verrijkende contacten en een eerste uiterst succesvolle samenwerking (Coins of Hope), zijn we toen een wederzijds engagement aangegaan met Child Focus waarbij we beiden de nodige tijd, energie, geld en liefde investeren om deze wereld beter te maken, te starten met kinderen. Deze samenwerking loopt nu al vele jaren vlot en succesvol, en wat Wunderman Thompson betreft, zal er nog lang en gelukkig intens samengewerkt worden."

Erwin Jansen

CEO Wunderman Thompson