Child Focus en Expo Sport Media slaan de handen in elkaar om digitale opsporingsberichten te verspreiden

aug 27 2024

Wanneer een kind vermist wordt, stelt Child Focus alles in het werk om hem/haar zo snel mogelijk terug te vinden. In geval van een onrustwekkende verdwijning, wordt er een opsporingsbericht verspreid. De organisatie mag hiervoor al een paar jaar rekenen op trouwe affichagepartners zoals de Nationale Loterij en de NMBS. Voortaan breidt Child Focus haar netwerk aan partners uit met Expo Sport Media en mag de organisatie ook gebruikmaken van meer dan 600 digitale schermen in al hun sportcentra over heel Vlaanderen. Een opsporingsbericht kan op deze manier heel snel verspreid worden, wat cruciaal is na een onrustwekkende verdwijning.

Child Focus en Expo Sport Media werken vanaf 20 augustus samen om digitale opsporingsberichten te verspreiden. Expo Sport Media is een toonaangevende organisatie die, in nauwe samenwerking met 134 sportclubs, de digitale evolutie in sport organisaties naar een hoger niveau tilt. Ze creëren samen een krachtig netwerk die niet alleen de communicatie optimaliseert, maar ook gerichte reclame en levendige lokale sponsoring tot hun volle potentieel laat benutten. Child Focus zal op deze manier heel snel gerichte opsporingsberichten kunnen verspreiden over heel Vlaanderen.

Zo’n samenwerking brengt tal van voordelen met zich mee. De zichtbaarheid van een opsporingsbericht wordt verhoogd. Child Focus kan zo in korte tijd honderdduizenden mensen bereiken. Aangezien het snel kan worden ingezet, wordt er ook tijd en efficiëntie gewonnen. De informatie wordt heel snel verspreid, maar even snel weer verwijderd van zodra de minderjarige wordt teruggevonden.

Child Focus zoekt al jaren naar innovatieve manieren om snel een opsporingsbericht te verspreiden. Onze organisatie maakt nog steeds gebruik van papieren affiches, maar verspreidt deze ook online via sociale media en via digitale partners zoals de Nationale Loterij. Dankzij deze nieuwe samenwerking met Expo Sport Media zullen we opsporingsberichten kunnen verspreiden op plaatsen die vroeger moeilijker toegankelijk waren.” Heidi De Pauw, Algemeen Directeur bij Child Focus.

Communicatie moet niet gezien worden, het moet opvallen!

 

Heb je interesse om samen met je bedrijf affichagepartner te worden van Child Focus? Bekijk hier hoe het kan: https://childfocus.be/nl-be/Onze-partners/Partner-worden

Perscontacten