Met de steun van onze partners beschermen we kinderen en jongeren

 

Image Child

Child Focus betrekt actief haar partners bij allerlei activiteiten:

  • Samen zoeken naar vermiste kinderen;
  • samen strijden tegen de seksuele uitbuiting van minderjarigen;
  • samen (preventie)tools ontwikkelen;
  • samen opleidingen organiseren met medewerkers van partners, begeleiders en de politie;
  • samen fondsenwervingsevenementen organiseren zoals de virtuele race ‘Move for Children’ en de 20km door Brussel.

Elke partner draagt bij op zijn eigen manier maar alle partners hebben samen met Child Focus hetzelfde gemeenschappelijke doel: bouwen aan een veiligere wereld voor minderjarigen.

Hoe samenwerken?

Child Focus streeft naar samenwerkingen op lange termijn. Elke samenwerking is uniek en steunt op duurzaamheid en vertrouwen. De partner draagt bij op basis van eigen waarden, expertise en competenties. Dit kan uitmonden in een structureel partnerschap, een affichage-, of projectpartnerschap. Child Focus voorziet in samenspraak met de partner de gepaste return. 

Wil je graag weten hoe we dit samen kunnen aanpakken? Of heb je al een concreet idee over hoe je ons kan steunen? Contacteer Child Focus en we bespreken samen de mogelijkheden.

Word partner
Image Child

 

Onze onmisbare partners

Logo

De Nationale Loterij ondersteunt Child Focus op verschillende fronten. Child Focus ontvangt sinds haar oprichting financiële steun van de Nationale Loterij, die van levensbelang is voor onze organisatie.

Logo

De Koning Boudewijnstichting is een partner van Child Focus sinds haar oprichting in 1998 en is gebaseerd op een sterk vertrouwen.

Logo

Child Focus is 24/7 bereikbaar dankzij de hulp van Mutas. Tussen 23u en 7u neemt Mutas dagelijks het gratis noodnummer 116 000 over van Child Focus, om zo te garanderen dat het nummer 24/7 bereikbaar blijft.

Logo

Proximus steunt Child Focus materieel en financieel sinds haar oprichting. Zo heeft Child Focus haar kantoren in een gebouw dat Proximus ter beschikking stelt.

Logo

VML werkt belangrijke communicatiecampagnes uit voor Child Focus sinds 2015.

Logo

Mediacom doet aan media-bying en zorgt voor mediaruimte wanneer Child Focus campagnes lanceert. Ze is een cruciale partner voor de communicatie van Child Focus. 

Logo

Child Focus heeft met de ondersteuning van Google en Molengeek het online jongerenplatform uitgewerkt: www.cybersquad.be

Logo

Buy Aid verkoopt kantoormateriaal waarvan 10% van de omzet aan Child Focus wordt geschonken. De artikels zijn gepersonaliseerd en bevatten allemaal het logo van Child Focus.

Logo

Ricoh deelt zijn expertise op vlak van drukwerk met Child Focus en voorziet printers en kopieerapparaten. Deze zijn van cruciaal belang voor onze affichagecampagnes.

Logo

Carrefour lanceert jaarlijks een solidariteitsactie ten voordele van Child Focus in bijna de helft van haar verkooppunten.

Logo

Allen & Overy staat Child Focus sinds 2010 bij in juridische zaken. Dit advocatenbureau is een waardevolle partner van Child Focus. 

Logo

Inchcape (Toyota, BYD, Lexus, Bravo Cars) stelt aan Child Focus wagens ter beschikking, die noodzakelijk zijn voor de operationele werking van de organisatie.

Logo

Be Friends Online is een online evenement dat plaats vond op 9 en 10 november 2019. Het doel was om geld in te zamelen voor Child Focus. De 24u-lange streaming kende vele bekende gezichten uit de gaming wereld en gesprekken met medewerkers van Child Focus

Logo

Hotel Plaza stelt ons mooie (conferentie)zalen ter beschikking aan voordelige tarieven.

Logo

Desdalex Advocaten is een team van gespecialiseerde advocaten uit Antwerpen in uiteenlopende rechtsgebieden.

Logo

Microsoft is een belangrijke partner van Child Focus op vlak van IT-programma's. De Microsoft software is cruciaal voor de operationele werking van Child Focus.

Logo

De Nationale Bank is sinds 1850 de centrale bank van België, en sinds meer dans 10 jaar partner van Child Focus.

Logo

Aramark is een dienstenbedrijf dat actief is in de sector van catering, faciliteiten en uniformen. Child Focus geniet van toestellen en koffiemachines van Aramark aan een halve prijs.

Logo

SmartPro werd in 2006 opgericht als initiatief om bedrijven op een flexibele en snelle manier juridische dienstverlening te verstrekken. Die flexinele en snelle manier garanderen ze ook wanneer het gaat om de steun van Child Focus.

Logo

MultiMag levert een assortiment aan magazines voor leesruimtes van professionelen zoals Child Focus. 

Logo

Het beheer van de maaltijdcheques van alle medewerkers van Child Focus is belangrijk. Sodexo steunt Child Focus via verminderde beheerskosten.

Logo

MolenGeek is een partner van het online jongerenplatform CyberSquad. Molengeek brengt in het kader van hun opleiding jongeren samen rond het project en zorgt zowel voor design en development van het platform, als de campagne via social media.